System Zdalnego Serwisu Prewencyjnego to usługa w ofercie firmy Promark Serwis, która pozwala na monitorowanie parametrów technicznych urządzeń znakujących podłączonych do systemu oraz prewencyjne reakcje na jakiekolwiek nieprawidłowości w ich pracy. Dane rzeczywiste dostarczane na bieżąco przez nasz system dla konkretnej lokalizacji, pozwalają określać wskaźnik dostępności funkcji znakowania z punktu widzenia konkretnej linii produkcyjnej.
ZDALNY SERWIS PREWENCYJNY
Kontrola procesu znakowania przemysłowego
Działania prewencyjne i oszczędność kosztów:
Zdalny Serwis Prewencyjny pozwala m.in. na: wykrycie nieprawidłowości w funkcjonowaniu drukarek i praktycznie natychmiastowe wskazanie ich przyczyn, przewidywanie potencjalnych niesprawności, wytypowanie urządzeń do przeglądu, naprawy lub wymiany, wskazanie momentu wysłania materiałów eksploatacyjnych – tak aby zapewnić bezpieczeństwo i ciągłość procesu znakowania, przy jednoczesnym minimalizowaniu powierzchni przeznaczonej na magazynowanie nie mówiąc już o tym, że wartość magazynu materiałów eksploatacyjnych do drukarek nie obciąża budżetu Klienta.
Dzięki usłudze Zdalnego Serwisu Prewencyjnego proces znakowania i nadruku jest dla Klienta przejrzysty. Wiadomo dokładnie, co, ile kosztuje i dlaczego.
MASZ PYTANIA?
Aby dowiedzieć się więcej na temat korzyści wynikających z zastosowania systemu Zdalny Serwis Prewencyjny, zapraszamy do kontaktu z Działem Handlowym.
22 750 49 62